Направити звернення/скаргу/претензію
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID«Прозора енергетика» розробили мобільний додаток «Енергетика Онлайн».
Відповідно до функцій мобільного додатку «Енергетика Онлайн» для споживачів передбачається можливість подавати скарги до компаній – постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання.
Скарги споживачів та заяви на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання будуть надходити на офіційні електронні адреси ліцензіатів з електронної адреси:energy.online.app@gmail.com , ім’я відправника: Energy OnlineApp.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду.
Таким чином, скарги та заяви громадян, що будуть надходити до ліцензіатів НКРЕКП на електронні адреси з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», мають розглядатися у строки та відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
При цьому ненадання відповідей споживачам про результати розгляду скарг та заяв, які надходять з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», буде розглядатися НКРЕКП як недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг у сфері енергетики.
Мобільний додаток можна завантажити(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.energyonline)з Google Play за назвою EnergyOnline. З березня 2019 року додаток буде доступний для завантаження в App Store, на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group. З питань технічної підтримки мобільного додатка та надання своїх зауважень і пропозицій до його роботи просимо звертатися на електронну адресу: sergey.zorya@gmail.com
- Як подати направити письмове звернення/скаргу/претензію до ПрАТ «МХП ЕКО ЕНЕРДЖИ»
- Інструкція про порядок подання звернень/скарг/претензій та процедура їх розгляду
Письмове звернення можна подати наступним чином:
надіслати поштою на адресу: ПрАТ “МХП Еко Енерджи”, вул. Будівельників, 67, м. Ладижин, Вінницька область, 24321 - особисто передати, за адресою: ПрАТ “МХП Еко Енерджи”, вул. Будівельників, 67, м. Ладижин, Вінницька область, 24321
- надіслати електронний лист на адресу: a.popesko@mhp.com.ua
- зателефонувавши за номером: +38 (095)-286-12-53